Mercedes-Benz Forums - My MB Online banner
21 - 40 of 142 Posts

· Premium Member
Joined
·
10,028 Posts
7am... :drool: I've noticed the alot of the 6speed meets are always early. That means I would have to leave the OC at about 6am :hmm: . I'll see if I can con my bro into driving his 996 there so I can sleep on the way.
 

· Registered
Joined
·
5,367 Posts
SagaSupra said:
JamE55 said:
1) SDSilverM3
2) SagaSupra
3) dut - rollin' with SagaSupra
4) Jrocket
5) JmanE55
6) 03c4s
7) Kuangdao
8) hi its me arya
9) JamE55 (pending)

Will they be offering special pricing? :jack: Also what is the date? :haaaay:
Hey James, the date is in the title. sorry, i shouldve included it in the body. its 04/28/07 tho
Got it! Thanks Mike! :thumbup: Maybe i'll just sleep at HRE's parking lot so i don't have to wake up early. :paranoid:
 

· Registered
Joined
·
6,101 Posts
JamE55 said:
SagaSupra said:
JamE55 said:
1) SDSilverM3
2) SagaSupra
3) dut - rollin' with SagaSupra
4) Jrocket
5) JmanE55
6) 03c4s
7) Kuangdao
8) hi its me arya
9) JamE55 (pending)

Will they be offering special pricing? :jack: Also what is the date? :haaaay:
Hey James, the date is in the title. sorry, i shouldve included it in the body. its 04/28/07 tho
Got it! Thanks Mike! :thumbup: Maybe i'll just sleep at HRE's parking lot so i don't have to wake up early. :paranoid:
:rofl: That's an idea. :thumbup:
 

· Registered
Joined
·
5,367 Posts
JmanE55 said:
JamE55 said:
SagaSupra said:
JamE55 said:
1) SDSilverM3
2) SagaSupra
3) dut - rollin' with SagaSupra
4) Jrocket
5) JmanE55
6) 03c4s
7) Kuangdao
8) hi its me arya
9) JamE55 (pending)

Will they be offering special pricing? :jack: Also what is the date? :haaaay:
Hey James, the date is in the title. sorry, i shouldve included it in the body. its 04/28/07 tho
Got it! Thanks Mike! :thumbup: Maybe i'll just sleep at HRE's parking lot so i don't have to wake up early. :paranoid:
:rofl: That's an idea. :thumbup:
You wanna camp out too J so we can have a pre-midnight meet? lol :D :rofl: Btw let me know if you still want those cisco gears.
 

· Registered
Joined
·
14,254 Posts
1) SDSilverM3
2) SagaSupra
3) dut - rollin' with SagaSupra
4) Jrocket
5) JmanE55
6) 03c4s
7) Kuangdao
8) hi its me arya
9) JamE55 (pending)
10) Benzoboi (BIG MAYBE)
 

· Premium Member
Joined
·
13,261 Posts
OC peeps can crash at my pad if you guys want. I got spare rooms but no beds in them or there's always the couch and the pullout. :D

1) SDSilverM3
2) SagaSupra
3) dut - rollin' with SagaSupra
4) Jrocket
5) JmanE55
6) 03c4s
7) Kuangdao
8) hi its me arya
9) JamE55 (pending)
10) Benzoboi (BIG MAYBE)
11) chrisdpham (pending)
 

· Premium Member
Joined
·
13,261 Posts
Chris bringin' da hoes!
 

· Premium Member
Joined
·
13,261 Posts
JamE55 said:
SDSilverM3 said:
OC peeps can crash at my pad if you guys want. I got spare rooms but no beds in them or there's always the couch and the pullout. :D
Do you have Plasma tv's in your spare rooms?:paranoid:
Yeah, closed circuit pr0n playing 24/7. :clap:
 

· Registered
Joined
·
2,859 Posts
Discussion Starter · #39 ·
SDSilverM3 said:
JamE55 said:
SDSilverM3 said:
OC peeps can crash at my pad if you guys want. I got spare rooms but no beds in them or there's always the couch and the pullout. :D
Do you have Plasma tv's in your spare rooms?:paranoid:
Yeah, closed circuit pr0n playing 24/7. :clap:
hmmm...guess i can buy you a box of simple green for your walls as your early bday present ling
 

· Premium Member
Joined
·
24,776 Posts
SagaSupra said:
SDSilverM3 said:
JamE55 said:
SDSilverM3 said:
OC peeps can crash at my pad if you guys want. I got spare rooms but no beds in them or there's always the couch and the pullout. :D
Do you have Plasma tv's in your spare rooms?:paranoid:
Yeah, closed circuit pr0n playing 24/7. :clap:
hmmm...guess i can buy you a box of simple green for your walls as your early bday present ling
You might need something stronger :D
 
21 - 40 of 142 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top