Mercedes-Benz Forums - My MB Online banner

1 - 20 of 43 Posts

·
Premium Member
Joined
·
12,101 Posts
Vadim will have just gone to bed at 7am. :D
 

·
Registered
Joined
·
5,591 Posts
jangy said:
AMG_55 said:
JmanE55 said:
AMG_55 said:
Hahahaha... I like your signature Vadim. :thumbup:

thank you :thumbup: :D
KING?? Awe hell. I WANT A REMATCH!! You coming down tomorrow? Symbolic will be a blast.
cant, have an exam at 9-12:wall:
dunno shit :dunno:




Jangy,
strip it, cage it, throw slicks on it and then maybe it will have a chance :dunno: :D

seriously
 

·
Registered
Joined
·
5,591 Posts
jangy said:
Bastard!!

:rofl: :clap:


last time we ran, my car had less than a 1000 mi on it, its much faster now in a straight, so there goes your advantage.

braking it owns, cornering it owns :dunno:
traction out of corners it owns

schumacher driving your car wouldnt be able to stay w/ me :dunno:
 

·
Premium Member
Joined
·
12,101 Posts
Should I move this to "Jangy vs Vadim [The Rematch]" thread? :rofl:
 

·
Registered
Joined
·
4,671 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Last time we ran, I was running 245/275s AND they were toast from being at Willow just before. I also led. I also didn't have my glasses and I am blind. Hmmm, let's see....any more excuses I can come up with?

I don't even get the shot? Damn. Aren't you running 19s now, anyway? I'm gonna spank the crap outta that thing!
 

·
Registered
Joined
·
5,591 Posts
my car had 19 stock :hmm:
these are just lighter, more performance :D

i need to take you for a ride, youll understand then.

this is the 1st car that hurts my head after a series of corners, even my m3 on slicks didnt stick this hard
 

·
Registered
Joined
·
4,671 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Dude, actually I do understand. Ask anyone here. I ONLY give you props. You are one hell of a driver and the 911 in your hands is a deadly combo. That is why you are the only one I ask to race. You are my measuring stick. It isn't out of any disrespect for you or your car. I just think i have a special baby. Hell, the damn Wizard brought my bitch to life. It is simply magical!!
 

·
Premium Member
Joined
·
12,101 Posts
I split the thread. :D
 

·
Premium Member
Joined
·
12,101 Posts
All good, carry on here. :thumbup:
 

·
Registered
Joined
·
5,591 Posts
jangy said:
Dude, actually I do understand. Ask anyone here. I ONLY give you props. You are one hell of a driver and the 911 in your hands is a deadly combo. That is why you are the only one I ask to race. You are my measuring stick. It isn't out of any disrespect for you or your car. I just think i have a special baby. Hell, the damn Wizard brought my bitch to life. It is simply magical!!
Thank you :thumbup:

i know what your saying, but asking a 4000+lb car to hang w/ a 911 is a bit much, thats all im saying. im sure your car is much better than a stock e55, maybe even a c55/clk55 in the handling department but my car was basically built for one thing :drive:

im down to meet up again though, i enjoy driving with likeminded people :thumbup:

just dunno when, i have a class every sat at 9.
 

·
Registered
Joined
·
425 Posts
so when is the race?????? or do we have to start instigating? hahaha! come on vadim, word on the street is that jangy put an ass whoopin on you last time....he was gone after the first corner. how can you lose to a sedan for cryin out loud?
 

·
Registered
Joined
·
5,591 Posts
exit2Ek said:
so when is the race?????? or do we have to start instigating? hahaha! come on vadim, word on the street is that jangy put an ass whoopin on you last time....he was gone after the first corner. how can you lose to a sedan for cryin out loud?

:rofl: :clap:

if it wasnt for the vids then maybe it wouldve worked:



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eJXiCxR0gi4[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XugRo-RRUqI[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=158zkKFyEUU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZsL_FNtF24s[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FvXujwiErIE[/youtube]
 
1 - 20 of 43 Posts
Top