Mercedes-Benz Forums - My MB Online banner
41 - 60 of 75 Posts

·
Registered
Joined
·
5,591 Posts
Vasir said:
i ran 13.1 in my clk55. whoever drove the ml and got 12.8 must be absent minded and forget to press the gas pedal when its time to go.
:hmm:

i think there is a misunderstanding.

no stock ml63, as far as i know, has gotten into the 12's. the best ive seen was a 13.2 @ 105-106. they are not that fast. before any test, reports, etc... came out on them; i predicted that it would be a high 12 second [email protected] i was wrong, in fact, they are aren't even doing 13 flat.

:)
 

·
Registered
Joined
·
271 Posts
blue_monster said:
Roupin said:
dragonrpc said:
great vid BM... I assume that is with your chip right? did you dyno before/after?

I need to run my stock ML against a few 55 for I hope similar results (maybe not such a spank as you did though) ;)

Only taker I have had so far was my freinds 03 M5 which I walked at all speeds on him.
That was before the chip when he had just gotten it.
:D :clap:
I feel much better now :thumbup:
 

·
Registered
Joined
·
5,591 Posts
blue_monster said:
Evo magazine just came out with new test results. [email protected] MPH
they have better gas in europe, that time means nothing here :dunno:

wish it did though :(
 

·
Registered
Joined
·
537 Posts
I wouldn't wan to embarrass you in front of your girlfriend.

Roupin's Girl: Hey honey, what's that at the stop light
Roupin : meh, some stupid minivan
Roupin's Girl: I dunno, it says "R500" on the back, only cool people drive those
Roupin: I'm gonna teach that guy a lesson
Roupin's girl:Honey, I think that's a woman driving and that thing sounds mean
Roupin: Shut up, and make me a turkey pot-pie when we get home
Roupin's Girl: let's race her
Roupin: Vroom Vroom
Mrs. Benz-0-Rama: Vroom Vroom
Traffic light: GREEN!
Roupin's Girl:Wow, that R500's tailpipes look real clean. How come we can't keep up?
Roupin: Make that a humble pot-pie. Stupid mini-van
 

·
Premium Member
Joined
·
12,101 Posts
:lol:
 

·
Premium Member
Joined
·
24,775 Posts
Don't tell me your pissing fetish wife just smoked me!

How fast are those R500's anyway? The E500 (5 speed) runs 14.2, the R500 should be low 15's at best :dunno:

I still think I can take it.
 
41 - 60 of 75 Posts
Top