My MB Online Forums banner

1 - 20 of 24 Posts

·
Premium Member
Joined
·
12,101 Posts
Fuck yeah! White is right!
 

·
Premium Member
Joined
·
24,775 Posts
dut said:
Because.... white > *.color
White is a great color on almost all cars. I would have gotten a white E too, except I got sick of driving white cars for the past 8 years and went for a change.
 

·
Registered
Joined
·
7,695 Posts
Nah...white looks good only on a selective group of cars IMO.

White Porsches turn me on like none other.
 

·
Premium Member
Joined
·
24,775 Posts
White looks clean on any car, and it makes all the other colors stand out that much more. That's why it looks good.
 

·
Registered
Joined
·
5,466 Posts
Very nice. :thumbup:
 

·
Premium Member
Joined
·
12,101 Posts
There was one car that I did not like in white whatsoever.

The E55 Estate Wagon! White made that thing look like a mini-van. :thumbup:
 

·
Premium Member
Joined
·
12,101 Posts
Only if you volunteer to detail it everyday Newton. :clap:
 

·
Registered
Joined
·
7,695 Posts
SDSilverM3 said:
Only if you volunteer to detail it everyday Newton. :clap:
Actually, I just washed my car today. SE Texas is getting owned by pollen and ragweed right now. Needless to say, my car was covered in a light layer of yellow dust half a hour later.

I was so flipped, I shot my neighbors.
 

·
Premium Member
Joined
·
24,775 Posts
newton said:
SDSilverM3 said:
Only if you volunteer to detail it everyday Newton. :clap:
Actually, I just washed my car today. SE Texas is getting owned by pollen and ragweed right now. Needless to say, my car was covered in a light layer of yellow dust half a hour later.

I was so flipped, I shot my neighbors.
He says it so casually, it's hilarious. :rofl:

Btw, I hope you're enjoying your new title :thumbup:
 

·
Registered
Joined
·
7,695 Posts
Roupin said:
newton said:
SDSilverM3 said:
Only if you volunteer to detail it everyday Newton. :clap:
Actually, I just washed my car today. SE Texas is getting owned by pollen and ragweed right now. Needless to say, my car was covered in a light layer of yellow dust half a hour later.

I was so flipped, I shot my neighbors.
He says it so casually, it's hilarious. :rofl:

Btw, I hope you're enjoying your new title :thumbup:
Hey thanks man! If you ever need service, PM me for rates.

Services in So Cal will be charged out-of-area fees.
 

·
Premium Member
Joined
·
12,101 Posts
Hahaha, fine print eh?
 

·
Premium Member
Joined
·
24,775 Posts
newton said:
Roupin said:
newton said:
SDSilverM3 said:
Only if you volunteer to detail it everyday Newton. :clap:
Actually, I just washed my car today. SE Texas is getting owned by pollen and ragweed right now. Needless to say, my car was covered in a light layer of yellow dust half a hour later.

I was so flipped, I shot my neighbors.
He says it so casually, it's hilarious. :rofl:

Btw, I hope you're enjoying your new title :thumbup:
Hey thanks man! If you ever need service, PM me for rates.

Services in So Cal will be charged out-of-area fees.
Does that mean I won't be charged any sales tax? :rofl: :clap:
 

·
Registered
Joined
·
14,344 Posts
I'm sorry but that is perfection.....absolute perfection...
 
1 - 20 of 24 Posts
Top