TUNING M271 W CELU UZYSKANIA WIĘKSZEJ MOCY. (napisane przez Bazzle) przeczytaj i odpowiedz proszę.
"Próbowałem modyfikować mój M271 i wypróbowałem wiele produktów i innych, zwłaszcza w USA, próbowali innych produktów, aby zasadniczo obejść ograniczenia MB w zakresie mocy wyjściowej dla różnych oznaczeń modeli, a reszta tej dygresji koncentruje się na tym obszarze.
Powrót do podstaw... straty mocy.
Każdy M271 jest połączony ze skrzynią biegów, a 97% tych skrzyń biegów to wersja automatyczna. Więc żeby było łatwo, patrzę tylko na straty w automatycznej skrzyni biegów.
Naprawdę, moc silnika 143 KM, 163 KM i 193 KM jest trochę bez znaczenia, ponieważ liczy się moc na tylnych kołach (RWHP), jednak producenci wolą podawać wyższą wartość niż przydatną i mierzalną.
W przeszłości toczyły się wielkie dyskusje na temat tego, ile KM traci się w skrzyni biegów Mercedesa. Sugerowano, że jest to zaledwie 10% lub nawet 25% (wartość, której używa wiele warsztatów z hamownią - ciekawe dlaczego). Cóż, odpowiedź dla silnika M271 z automatyczną skrzynią biegów wynosi 18%!
Skąd mam taką pewność? Cóż, po pierwsze - będą różnice w zależności od samochodu, oleju, przebiegu, ale miałem mój samochód na hamowni 3 razy, a co ważniejsze, kierowcy US C230 wielokrotnie hamowali swoje samochody i odpowiedź najczęściej wynosi około 18%.
Na przykład:
"Iceman w USA zgłosił:
Oto wynik hamowni jego C230k. (Wał korbowy 193 KM Stock)
Maksymalna moc wynosiła: 160,5 przy 5800 obr./min
Maksymalny moment obrotowy wynosił: 165,1 przy 3600 obr./min
Wszystkie przejazdy odbywały się na 4. biegu przy 5800 obr./min. Samochód ma tylko filtr powietrza ITG. Poza tym jest seryjny. Przejazdy odbywały się z seryjnymi 17-calowymi kołami. Trochę rozczarowany wynikami."
Od teraz przyjmuję straty w skrzyni biegów na poziomie 18%. Oznacza to, że
C180. 143 KM –18% = 117,2 RWHP
C200 163 KM –18% = 133,6 RWHP
C230 193 KM –18% = 158,2 RWHP
DANE DOTYCZĄCE OSIĄGÓW
Mercedes twierdzi, co następuje dla standardowych samochodów z automatyczną skrzynią biegów.
C180 0-60 9,9 s Prędkość maksymalna 138 mil/h
C200 0-60 9,4 s Prędkość maksymalna 144 mil/h
C230 0-60 8,9 s Prędkość maksymalna 148 mil/h
Zużycie paliwa w mieście powinno wynosić 24,1 mil/gal, 23,3 mil/gal i 21,4 mil/gal (LOL)
Ci z was, którzy czytają moje rozważania, wiedzą, że od dawna badam modyfikacje silnika M271.
Wcześniej pisałem około rok temu:
"Mój C180k ma generować 143 KM i osiągać 0-60 w 10 sekund zgodnie z pomiarami Whatcars ich samochodu testowego.
Miałem mój samochód na hamowni i ze zdziwieniem stwierdziłem, że miałem już 142 KM na kołach, co zakładając 22% strat w skrzyni biegów w moim automacie (Błąd! Jak omówiono powyżej) oznacza, że mój samochód ma teraz około 182 KM na wale korbowym. (Błąd! Jak wyżej)
Właśnie dodałem filtr powietrza Carlsson Blue, który pomaga mu oddychać i zacząłem go uruchamiać na Super Unleaded, co również pomaga. W poniedziałek mam ponowne mapowanie ECU przez Upsolute, który obiecał kolejne 17 KM, co dałoby mi ponad 200 KM.
Biorąc pod uwagę, że C230k (1.8 M271) ma 193 KM i osiąga 60 w 8,4 s (automat), spodziewam się, że mój samochód powinien osiągnąć niskie 8 sekund do poniedziałku wieczorem.
Obserwujcie ten wątek! Miałem mój samochód ponownie mapowany przez Upsolute, a także wypróbowałem filtry Carlsson i wydechy i filtry Brabus. Mam również zamontowany sprintbooster.
Moje wnioski są takie, że chipowanie dodaje trochę więcej możliwości prowadzenia i być może trochę więcej "płynności", ale to wszystko, rozmowy o 20 KM, 30 KM, a nawet 40 KM to bzdury. Zostałem teraz ponownie zmapowany do ostatniego wydania oprogramowania w203 i nie czuję żadnej różnicy.
Po wypróbowaniu 3 różnych filtrów powietrza. Oleje K i N w twoim MAS powodują jego awarię. Miałem mój samochód na hamowni ze standardowym filtrem powietrza i K i N i NIE było żadnej różnicy. Ten Carlsson to po prostu francuski K i N. Teraz używam OEM, ale zmieniam go co roku.
Próbowałem wydechów AMG i Brabus. Oba dodały hałasu, ale BEZ wzrostu mocy.
Sprintbooster. Jest doskonały, nie dodaje KM, ale sprawia, że samochód wydaje się znacznie szybszy na biegach.
Kiedyś dam mój samochód na hamownię z zamontowanym SB i zobaczę, jak wygląda krzywa momentu obrotowego, ponieważ jedzie o wiele lepiej niż bez SB.
Inne modyfikacje silnika M271 to kolektory (kolektor), z których Kleemann robi wspaniale wyglądający za 750 funtów. Niestety odbarwia się przy pierwszym użyciu i dlatego traci swój wygląd, a jeśli przeczytasz stronę internetową kleemann, nie jest licencjonowany do użytku drogowego i jest używany na własne ryzyko. Istnieją inne kolektory, ale nie spotkałem nikogo z jednym zamontowanym.
Zestawy wydajności Kleemann dla M271
http://www.kleemann.dk/site/Main/per...erformancekits
Zauważ, że C230 M271 nie jest już oferowany.
Schrick (sp) produkuje wałki rozrządu, które dają silnikowi więcej górnego zakresu, ale mniej średniego zakresu i czasami psują jałowy.
Kilka firm produkuje zestawy kół pasowych, których fora w USA wydają się kwestionować wartość. Jeśli działają, to dlaczego na eBayu i forach w USA zawsze są dostępne używane zestawy?
MKB robi zestaw kół pasowych, intercoolera, chipa, filtra za około 100 000...
Inne przydatne linki
http://www.brabus.com/index_en.html
VÄTH ::: Motorentuning & Fahrzeugveredelung :::
MKB-Tuning.de
http://www.carlsson.de/commstore/com...s.html?P1=news
DODATKOWE INFORMACJE
Twierdzi się, że C180 pracuje z doładowaniem około 6-7 PSI na kompresorze, a wersja C230 pracuje z doładowaniem 11 PSI, dlatego jeśli zamieniłeś kompresor na wersję c230, możesz uzyskać więcej doładowania, a tym samym więcej mocy - lub możesz wysadzić silnik, ponieważ stopień sprężania jest zbyt wysoki i skończysz go uruchamiać zbyt ubogo, chyba że zajmiesz się paliwem (ECU) i tłokami (stopień sprężania). Nikt tego nie wie, bo nikt tego jeszcze nie zrobił!
Możesz założyć mniejsze koło pasowe na istniejący kompresor. To nie jest łatwe i wymaga ściągacza do kół pasowych, który podgrzewa koło pasowe do 300 stopni C, aby rozszerzyło się na tyle, aby można je było zdjąć.
Standardowe koło pasowe sprężarki — około 2,78 cala średnicy
2,50 cala średnicy przyspieszyłoby sprężarkę o 10%
2,36 cala średnicy przyspieszyłoby sprężarkę o 15%
Niektórzy mówią, że działają. Niektórzy mówią, że działają, jeśli masz ECU zrobione, aby zwiększyć paliwo - Inni mówią, że sprawienie, by kompresor obracał się szybciej, przenosi go do mniej wydajnej części jego funkcji kompresora i że ostatecznie wytwarza mniej mocy i szybciej zużywa wszystko.
Inni próbowali dodać większy intercooler - kilka prób zmniejszyło moc o około 5 KM.
Co więc robisz:
1. Cóż, albo robisz nowe wałki rozrządu, nowe tłoki, nową sprężarkę, nowe koła pasowe, ponownie mapowany ECU, nowe filtry plus nowe wtryskiwacze do paliwa, możesz skończyć z 240 KM absolutnego maksimum - jeśli uda ci się to wszystko uruchomić. Szczerze mówiąc, kupno C32 byłoby tańsze.
2. Ponownie mapujesz go, sprintboostujesz go, wkładasz ładny, czysty filtr powietrza MB i uruchamiasz go na Vmax i uzyskujesz ładny, płynny, nieco szybszy M271.
3.......lub akceptujesz to, co masz i cieszysz się tym!
Rok temu kupiłem Gtech i zmierzyłem osiągi mojego samochodu, kiedy miał K i N, wydech Brabus, paliwo 102 ron, remap Upsolute i szło dobrze.
Zmierzyłem 0-60 w 8,4 sekundy i hamowałem mój samochód na 142 RWHp lub 170 KM zamiast 143 KM, które powinienem mieć.
Graham C230k powiedział:
"Jeśli jesteś już o 27 KM, dlaczego nie miałbyś być z tego zadowolony?
Kupiłeś ponownie C180, o którym wiedziałeś, że jest modelem o najmniejszej mocy i rozumiem, że czynniki wpływają na ten wybór. Jednak dokonałeś tego wyboru i nadal jesteś, z tego co mówisz, o ~20% w górę - to naprawdę bardzo dobrze. Mógłbyś zapłacić 500 funtów za remap, który nic nie zrobił, mieć hamownię i pomyśleć wow - jestem o 20% w górę - 500 funtów dobrze wydane.
Jesteś o 20% w górę i masz czyste sumienie, mówiąc firmie ubezpieczeniowej, że samochód jest seryjny!
Widzę, dlaczego masz na oku 193 KM, ale może teraz jest czas, aby być zadowolonym z dobrego szczęścia, które już masz."
Graham może mieć rację.
Miałem oprogramowanie mojego samochodu zaktualizowane przez MB, co pozbawi mnie mojego remapu Upsolute, używam paliwa 95 ron i standardowego filtra powietrza i wydechu. Tymczasowo usunąłem nawet mojego Sprintboostera. Więc dzisiaj mój samochód jest standardowy.........
Mój nowy G tech Pro jest tutaj (sprzedałem mój stary) i dla twojej rozrywki zamierzam przetestować mój samochód ze wszystkimi usuniętymi modami, a następnie ze Sprintboosterem z powrotem, ponieważ tęsknię za tym, że tam jest!
Dam ci znać, jak mi poszło.
Mam nadzieję, że ten ładunek informacji pomoże modyfikatorom M271 lub potencjalnym modyfikatorom!
Daj nam znać, jak ci poszło!
Powodzenia
R2
(Wszystko powyższe jest moją opinią i działasz na jej podstawie na własne ryzyko! - Zostałeś ostrzeżony!)
PS. Kompilacja tego zajęła wieki, więc nie bądź zbyt surowy dla moich rozważań.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
to dobre osobiste doświadczenie... zgadzam się z nim w niektórych kwestiach, ale nie pozbyłbym się mojego samochodu tylko dlatego, że jest wolniejszy od innych... prędkość to nie wszystko dla mnie. Kocham mojego C230 bez względu na wszystko, ma wygląd, styl i wystarczającą moc, aby mnie obwieźć i mieć trochę bezpiecznej zabawy na ulicach i autostradach. plus te samochody mogą również wyglądać bardzo GORĄCO! z kilkoma kosmetycznymi modyfikacjami.
po prostu chciałem się podzielić z wami
"Próbowałem modyfikować mój M271 i wypróbowałem wiele produktów i innych, zwłaszcza w USA, próbowali innych produktów, aby zasadniczo obejść ograniczenia MB w zakresie mocy wyjściowej dla różnych oznaczeń modeli, a reszta tej dygresji koncentruje się na tym obszarze.
Powrót do podstaw... straty mocy.
Każdy M271 jest połączony ze skrzynią biegów, a 97% tych skrzyń biegów to wersja automatyczna. Więc żeby było łatwo, patrzę tylko na straty w automatycznej skrzyni biegów.
Naprawdę, moc silnika 143 KM, 163 KM i 193 KM jest trochę bez znaczenia, ponieważ liczy się moc na tylnych kołach (RWHP), jednak producenci wolą podawać wyższą wartość niż przydatną i mierzalną.
W przeszłości toczyły się wielkie dyskusje na temat tego, ile KM traci się w skrzyni biegów Mercedesa. Sugerowano, że jest to zaledwie 10% lub nawet 25% (wartość, której używa wiele warsztatów z hamownią - ciekawe dlaczego). Cóż, odpowiedź dla silnika M271 z automatyczną skrzynią biegów wynosi 18%!
Skąd mam taką pewność? Cóż, po pierwsze - będą różnice w zależności od samochodu, oleju, przebiegu, ale miałem mój samochód na hamowni 3 razy, a co ważniejsze, kierowcy US C230 wielokrotnie hamowali swoje samochody i odpowiedź najczęściej wynosi około 18%.
Na przykład:
"Iceman w USA zgłosił:
Oto wynik hamowni jego C230k. (Wał korbowy 193 KM Stock)
Maksymalna moc wynosiła: 160,5 przy 5800 obr./min
Maksymalny moment obrotowy wynosił: 165,1 przy 3600 obr./min
Wszystkie przejazdy odbywały się na 4. biegu przy 5800 obr./min. Samochód ma tylko filtr powietrza ITG. Poza tym jest seryjny. Przejazdy odbywały się z seryjnymi 17-calowymi kołami. Trochę rozczarowany wynikami."
Od teraz przyjmuję straty w skrzyni biegów na poziomie 18%. Oznacza to, że
C180. 143 KM –18% = 117,2 RWHP
C200 163 KM –18% = 133,6 RWHP
C230 193 KM –18% = 158,2 RWHP
DANE DOTYCZĄCE OSIĄGÓW
Mercedes twierdzi, co następuje dla standardowych samochodów z automatyczną skrzynią biegów.
C180 0-60 9,9 s Prędkość maksymalna 138 mil/h
C200 0-60 9,4 s Prędkość maksymalna 144 mil/h
C230 0-60 8,9 s Prędkość maksymalna 148 mil/h
Zużycie paliwa w mieście powinno wynosić 24,1 mil/gal, 23,3 mil/gal i 21,4 mil/gal (LOL)
Ci z was, którzy czytają moje rozważania, wiedzą, że od dawna badam modyfikacje silnika M271.
Wcześniej pisałem około rok temu:
"Mój C180k ma generować 143 KM i osiągać 0-60 w 10 sekund zgodnie z pomiarami Whatcars ich samochodu testowego.
Miałem mój samochód na hamowni i ze zdziwieniem stwierdziłem, że miałem już 142 KM na kołach, co zakładając 22% strat w skrzyni biegów w moim automacie (Błąd! Jak omówiono powyżej) oznacza, że mój samochód ma teraz około 182 KM na wale korbowym. (Błąd! Jak wyżej)
Właśnie dodałem filtr powietrza Carlsson Blue, który pomaga mu oddychać i zacząłem go uruchamiać na Super Unleaded, co również pomaga. W poniedziałek mam ponowne mapowanie ECU przez Upsolute, który obiecał kolejne 17 KM, co dałoby mi ponad 200 KM.
Biorąc pod uwagę, że C230k (1.8 M271) ma 193 KM i osiąga 60 w 8,4 s (automat), spodziewam się, że mój samochód powinien osiągnąć niskie 8 sekund do poniedziałku wieczorem.
Obserwujcie ten wątek! Miałem mój samochód ponownie mapowany przez Upsolute, a także wypróbowałem filtry Carlsson i wydechy i filtry Brabus. Mam również zamontowany sprintbooster.
Moje wnioski są takie, że chipowanie dodaje trochę więcej możliwości prowadzenia i być może trochę więcej "płynności", ale to wszystko, rozmowy o 20 KM, 30 KM, a nawet 40 KM to bzdury. Zostałem teraz ponownie zmapowany do ostatniego wydania oprogramowania w203 i nie czuję żadnej różnicy.
Po wypróbowaniu 3 różnych filtrów powietrza. Oleje K i N w twoim MAS powodują jego awarię. Miałem mój samochód na hamowni ze standardowym filtrem powietrza i K i N i NIE było żadnej różnicy. Ten Carlsson to po prostu francuski K i N. Teraz używam OEM, ale zmieniam go co roku.
Próbowałem wydechów AMG i Brabus. Oba dodały hałasu, ale BEZ wzrostu mocy.
Sprintbooster. Jest doskonały, nie dodaje KM, ale sprawia, że samochód wydaje się znacznie szybszy na biegach.
Kiedyś dam mój samochód na hamownię z zamontowanym SB i zobaczę, jak wygląda krzywa momentu obrotowego, ponieważ jedzie o wiele lepiej niż bez SB.
Inne modyfikacje silnika M271 to kolektory (kolektor), z których Kleemann robi wspaniale wyglądający za 750 funtów. Niestety odbarwia się przy pierwszym użyciu i dlatego traci swój wygląd, a jeśli przeczytasz stronę internetową kleemann, nie jest licencjonowany do użytku drogowego i jest używany na własne ryzyko. Istnieją inne kolektory, ale nie spotkałem nikogo z jednym zamontowanym.
Zestawy wydajności Kleemann dla M271
http://www.kleemann.dk/site/Main/per...erformancekits
Zauważ, że C230 M271 nie jest już oferowany.
Schrick (sp) produkuje wałki rozrządu, które dają silnikowi więcej górnego zakresu, ale mniej średniego zakresu i czasami psują jałowy.
Kilka firm produkuje zestawy kół pasowych, których fora w USA wydają się kwestionować wartość. Jeśli działają, to dlaczego na eBayu i forach w USA zawsze są dostępne używane zestawy?
MKB robi zestaw kół pasowych, intercoolera, chipa, filtra za około 100 000...
Inne przydatne linki
http://www.brabus.com/index_en.html
VÄTH ::: Motorentuning & Fahrzeugveredelung :::
MKB-Tuning.de
http://www.carlsson.de/commstore/com...s.html?P1=news
DODATKOWE INFORMACJE
Twierdzi się, że C180 pracuje z doładowaniem około 6-7 PSI na kompresorze, a wersja C230 pracuje z doładowaniem 11 PSI, dlatego jeśli zamieniłeś kompresor na wersję c230, możesz uzyskać więcej doładowania, a tym samym więcej mocy - lub możesz wysadzić silnik, ponieważ stopień sprężania jest zbyt wysoki i skończysz go uruchamiać zbyt ubogo, chyba że zajmiesz się paliwem (ECU) i tłokami (stopień sprężania). Nikt tego nie wie, bo nikt tego jeszcze nie zrobił!
Możesz założyć mniejsze koło pasowe na istniejący kompresor. To nie jest łatwe i wymaga ściągacza do kół pasowych, który podgrzewa koło pasowe do 300 stopni C, aby rozszerzyło się na tyle, aby można je było zdjąć.
Standardowe koło pasowe sprężarki — około 2,78 cala średnicy
2,50 cala średnicy przyspieszyłoby sprężarkę o 10%
2,36 cala średnicy przyspieszyłoby sprężarkę o 15%
Niektórzy mówią, że działają. Niektórzy mówią, że działają, jeśli masz ECU zrobione, aby zwiększyć paliwo - Inni mówią, że sprawienie, by kompresor obracał się szybciej, przenosi go do mniej wydajnej części jego funkcji kompresora i że ostatecznie wytwarza mniej mocy i szybciej zużywa wszystko.
Inni próbowali dodać większy intercooler - kilka prób zmniejszyło moc o około 5 KM.
Co więc robisz:
1. Cóż, albo robisz nowe wałki rozrządu, nowe tłoki, nową sprężarkę, nowe koła pasowe, ponownie mapowany ECU, nowe filtry plus nowe wtryskiwacze do paliwa, możesz skończyć z 240 KM absolutnego maksimum - jeśli uda ci się to wszystko uruchomić. Szczerze mówiąc, kupno C32 byłoby tańsze.
2. Ponownie mapujesz go, sprintboostujesz go, wkładasz ładny, czysty filtr powietrza MB i uruchamiasz go na Vmax i uzyskujesz ładny, płynny, nieco szybszy M271.
3.......lub akceptujesz to, co masz i cieszysz się tym!
Rok temu kupiłem Gtech i zmierzyłem osiągi mojego samochodu, kiedy miał K i N, wydech Brabus, paliwo 102 ron, remap Upsolute i szło dobrze.
Zmierzyłem 0-60 w 8,4 sekundy i hamowałem mój samochód na 142 RWHp lub 170 KM zamiast 143 KM, które powinienem mieć.
Graham C230k powiedział:
"Jeśli jesteś już o 27 KM, dlaczego nie miałbyś być z tego zadowolony?
Kupiłeś ponownie C180, o którym wiedziałeś, że jest modelem o najmniejszej mocy i rozumiem, że czynniki wpływają na ten wybór. Jednak dokonałeś tego wyboru i nadal jesteś, z tego co mówisz, o ~20% w górę - to naprawdę bardzo dobrze. Mógłbyś zapłacić 500 funtów za remap, który nic nie zrobił, mieć hamownię i pomyśleć wow - jestem o 20% w górę - 500 funtów dobrze wydane.
Jesteś o 20% w górę i masz czyste sumienie, mówiąc firmie ubezpieczeniowej, że samochód jest seryjny!
Widzę, dlaczego masz na oku 193 KM, ale może teraz jest czas, aby być zadowolonym z dobrego szczęścia, które już masz."
Graham może mieć rację.
Miałem oprogramowanie mojego samochodu zaktualizowane przez MB, co pozbawi mnie mojego remapu Upsolute, używam paliwa 95 ron i standardowego filtra powietrza i wydechu. Tymczasowo usunąłem nawet mojego Sprintboostera. Więc dzisiaj mój samochód jest standardowy.........
Mój nowy G tech Pro jest tutaj (sprzedałem mój stary) i dla twojej rozrywki zamierzam przetestować mój samochód ze wszystkimi usuniętymi modami, a następnie ze Sprintboosterem z powrotem, ponieważ tęsknię za tym, że tam jest!
Dam ci znać, jak mi poszło.
Mam nadzieję, że ten ładunek informacji pomoże modyfikatorom M271 lub potencjalnym modyfikatorom!
Daj nam znać, jak ci poszło!
Powodzenia
R2
(Wszystko powyższe jest moją opinią i działasz na jej podstawie na własne ryzyko! - Zostałeś ostrzeżony!)
PS. Kompilacja tego zajęła wieki, więc nie bądź zbyt surowy dla moich rozważań.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
to dobre osobiste doświadczenie... zgadzam się z nim w niektórych kwestiach, ale nie pozbyłbym się mojego samochodu tylko dlatego, że jest wolniejszy od innych... prędkość to nie wszystko dla mnie. Kocham mojego C230 bez względu na wszystko, ma wygląd, styl i wystarczającą moc, aby mnie obwieźć i mieć trochę bezpiecznej zabawy na ulicach i autostradach. plus te samochody mogą również wyglądać bardzo GORĄCO! z kilkoma kosmetycznymi modyfikacjami.
po prostu chciałem się podzielić z wami